2015. szeptember 6., vasárnap

~Dreamland,avagy a blog első sorozata

Sziasztok! :)

Az egyik kedvenc bloggerinámnál (a blogom ihlete az Ő blogja olvasása közben érkezett)(link) találtam egy jó VKP-s bejegyzést,ahol az álomesküvőjéről csatolt képeket,és a bejegyzéssorozatom ihlete innen ered. Engem ez a Hannah lány már csak ihlet :D
(Amúgy nagyon tudom ajánlani a blogját,nagyon jól ír,és izgalmas témákat hoz fel,jó sorozatokat ír meg ilyenek :D)

Na és.
Ezt a sorozatot úgy tervezem,hogy hetente 1 részt hozok. Igenám,így az iskola elején elég könnyű,viszont ha több tanulnivalóm lesz,akkor lecsökkentem 2hetente 1-re,de reméljük azért ez nem fog bekövetkezni,igyekszem mindig inkább hamarabb megírni,hogy csak a post gombra kelljen rányomni,úgy talán megoldható lesz.

Szerintem kezdeném is az első résszel,ami ugyancsak az

ÁLOMESKÜVŐ

nevet viseli.

Haj:

Nem nagyon szeretem a feltűnő dolgokat,de azért ebbe simán benne lennék*-*













Ruha:

Egyszerű,de mégis gyönyörű.
Ez való nekem :D
Mondjuk pár kilót ha leadok... :D













Gyűrű:

Ez annyira édes. Egyszerű,de mégis különleges.
Imádom♥











Koszorúslányok:

Az esküvőmön szerintem a kék szín dominálna.(vagy a babarózsaszín,esetleg mindkettő)
Érthető ez a ruhaválasztás..:D

















Csokor:

Imádom a rózsát,pláne,ha fehér,vagy vörös.
    Ezen nincs mit magyarázni..
    Egyszerűen csak ♥












Torta:

Annyira szééép*-*














Helyszín:



































És végül,de nem utolsó sorban a nászút:















   
















Ez mostmár tényleg az utolsó,de az esetleges férj-jelölteket ne felejtsük ki... :p











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése