2015. szeptember 7., hétfő

~Dreamland, second edition, avagy az álomotthon*-*

Sziasztok! :)

Meghoztam a ~Dreamland sorozat második részét, amiben az álomotthonomat fogom megmutatni :)
Nem is nagyon húzom tovább.

Csak annyi,hogy a héten szeretnék hozni egy DIY-t és egy személyesvéleménykifejtést valamivel kapcsolatban,szóval tényleg nagyon igyekszem :D

Na szóval.

Először is,a ház kívülről.


Medencék. Medencemániás vagyok. Húha. Kellenek.


Étkező

Konyha. 





Nappali--OMG




A hálószobák. Sok-sok hálószoba kell*-*












 Gyerekszobák ♥







 Vendégszoba.


 Álomfürdőszobák. Egy a földszinten,egy az emeleten.



 Gardróbszobák. Gardróbszobából sosem elég.. :D




 A lépcső,ami az emeletre vezet



 És végül,de nem utolsó sorban a billiárdszoba és a konditerem.



 Ennyi lettem volna mára. Más nem nagyon jutott eszembe,de szerintem ez is elég,legalábbis elég sokáig keresgéltem hozzá a tökéletes helyeket.

Puszi mindenkinek,és így a végére hoztam egy dalt,amit a bejegyzés írása alatt hallgattam.
Szerelmem ez a dal. Imádom,annyira gyönyörű.♥ És James Blunt-nak annyira jó hangja van,kikészít

https://www.youtube.com/watch?v=2ntKgLxgY9s&index=1&list=RD2ntKgLxgY9s






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése