2015. szeptember 10., csütörtök

DIY,avagy az első csináld magad poszt

Sziasztok!

Meghoztam a blog első csináld magad posztját.
Több ilyen bejegyzést is tervezek,kezdjük is az elsővel.

Személyszerint én oda meg vissza vagyok mindenféle fali dekorációért. Legyen az kép,poszter,falmatrica,bármi... Imádom,imádom,imádom.

Éppen ezért az első ilyen posztban 2 faldekorációt hoztam,ami egyszerűen elkészíthető,és valószínűleg anyagod is van hozzá otthon.

Kezdjük is az elsővel,ami leginkább csajos szobába illik.

Ezen nem nagyon van mit magyarázni.
Szükséges hozzá minimum 2-3 különböző színű rúzs,amivel összecsókolgatsz egy fehér lapot.
Képkeretet szinte bárhol kaphatsz, én az ikeás képkereteket tudom ajánlani,1000 forint körül beszerezhető,egyszerű de nagyszerű ;)


A második fali dekorációhoz szükséged lesz egy fehér vászonra. Bárhol beszerezhető, ITT  egy példa arra,hogy milyen olcsón juthatsz hozzá.

A vászonra össze-vissza,keresztbe,egymásra vagy ahogy tetszik,ragasztgatsz újságpapírokat,majd vagy festesz rá bármilyen mintát,vagy kevésbé jó kézügyességű emberek matricát ragaszthatnak.
Ezt már rátok bízom.

Ennyi lett volna ez a poszt,nemsokára újra jövök!♥

V

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése